جستجو برای:
  • خانه
  • دوره ها
  • پارامیس بیزینس
    • بیزینس ودینگ
    • استودیو پارامیس
    • بیزینس عکاسی
  • بلاگ
  • هوش مصنوعی
  • درباره ما
  • تماس با ما
 
  • 09011817787
  • paramisacademy@gmail.com
آکادمی پارامیس-آکادمی بیزینس کوچینگ آنلاین -هوش مصنوعی،رشد و توسعه کسب و کار
  • خانه
  • دوره ها
  • پارامیس بیزینس
    • بیزینس ودینگ
    • استودیو پارامیس
    • بیزینس عکاسی
  • بلاگ
  • هوش مصنوعی
  • درباره ما
  • تماس با ما
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

آکادمی پارامیس-آکادمی بیزینس کوچینگ آنلاین -هوش مصنوعی،رشد و توسعه کسب و کاربلاگتولید محتوا20 روش عالی و ایده آل برای تولید محتوا

20 روش عالی و ایده آل برای تولید محتوا

خرداد 30, 1402
ارسال شده توسط paramis
تولید محتوا ، سوشیال مدیا
510 بازدید

اکثر افراد در هنگام شروع فعالیت جدی در تولید محتوا به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول شامل افرادی است که ایده‌های گوناگونی دارند و قصد دارند سریعاً آن‌ها را به محتوا تبدیل کنند، و دسته دوم شامل افرادی است که هیچگونه ایده و تصوری در مورد محتوایی که باید تولید کنند، ندارند. در این مقاله، 20 روش عالی و ایده آل  برای هر دو دسته توضیح داده شده است و برای هر کدام از این 20 روش تولید محتوا یک توضیح و مثال راهبردی را برای شما بیان می‌کنم:

1. مقالات ارزشمند و آموزنده در حوزه‌های مختلف: نگارش مقالاتی با محتوای جذاب و پویا در حوزه‌های مختلف، به عنوان مثال، فناوری، طراحی، بهداشت و درمان، بازاریابی و…

2. نوشتن راهنما و آموزش‌های گام به گام: ساخت نوشتارهایی با توضیحات کامل و گام به گام برای آموزش مهارت‌های مختلف، به عنوان مثال، آموزش تدوین محتوای دیجیتال، آموزش نصب و راه‌اندازی یک برنامه و…

3. ساخت ویدئوهای آموزشی و توضیحی: ساخت ویدیوهایی با موضوعات مختلف و هدف آموزشی، به عنوان مثال، ویدیوهای آموزشی برای یادگیری نحوه استفاده از یک نرم‌افزار خاص یا مدل توضیحی برای شرح یک روند تولیدی خاص.

4. پادکست‌های روزانه یا هفتگی با موضوعات مختلف: ساخت پادکست‌هایی با موضوعات مختلف و طراحی محتوای جذاب برای جذب شنوندگان، به عنوان مثال، پادکست‌های نقد فیلم، پادکست‌های آموزشی و…

5. بروزرسانی مطالب قدیمی و به‌روز کردن آنها با اطلاعات جدید: بروزرسانی و به‌روز کردن محتوای کهنه و نوشتن مطالب جدید و پویا درباره آن موضوع، به عنوان مثال، بروزرسانی مقاله‌های هفت ساله در حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال.

6. مطالعه و تحلیل اخبار و مقالات مرتبط با حوزه خودتان و نوشتن مقاله و نظریه‌ای مبنی بر آن: تحلیل، بررسی و نگارش مطالب پویا درباره اخبار و رویدادهای مرتبط با حوزه‌ی شما (برای مثال فناوری) و نوشتن مقالات چالش برانگیز.

7. استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان محور اصلی تولید محتوا: ساخت محتوای جذاب و پویا برای شبکه های اجتماعی مختلف، به عنوان مثال، ساخت تصاویر طنز

بازی‌های جذاب با طراحی خلاقانه برای انواع شبکه‌های اجتماعی.

8. برگزاری وبینارها و کلاس‌های آموزشی: برگزاری کلاس‌های آموزشی و دوره‌های آموزشی آنلاین، به عنوان مثال، دوره‌های آموزشی در حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال یا کلاس‌های آموزشی برنامه نویسی.

9. نوشتن نظریات و دیدگاه‌های شخصی در مورد موضوعات مختلف: نوشتن نظریات و دیدگاه‌های شخصی در مورد موضوعات مختلف، به عنوان مثال، نظریات در مورد بازاریابی دیجیتال و روش های موثر آن.

10. ساخت infographic و تصاویر جذاب و آموزشی: طراحی تصاویر جذاب و قابل اطمینان و آموزشی برای معرفی یک محصول یا خدمات خاص، به عنوان مثال، Infographic هایی درباره توسعه فناوری و نقش آن در زندگی روزمره.

11. نوشتن بلاگ پست‌های کوتاه و جذاب با محتوای مفید: نوشتن بلاگ پست‌های کوتاه و جذاب با اطلاعات مفید، به عنوان مثال، پست‌های کوتاه درباره محصولات جدید یا رویدادهای برجسته در حوزه‌ی فناوری.

12. ساخت اپلیکیشن‌های آموزشی و نرم‌افزارهای تخصصی: طراحی و ساخت اپلیکیشن‌های آموزشی و نرم‌افزارهای تخصصی، به عنوان مثال، اپلیکیشن‌های آموزش برنامه نویسی یا نرم‌افزارهای تخصصی در حوزه‌ی مالی و حسابداری.

13. برگزاری مسابقات و جوایز در شبکه‌های اجتماعی: برگزاری مسابقات و جوایز در شبکه‌های اجتماعی برای جذب و تعامل با پیروان، به عنوان مثال، برگزاری مسابقات آموزشی در حوزه‌ی فناوری.

14. نوشتن مطالب مرتبط با رویدادهای خاص و مهم: نوشتن مطالبِ مرتبط با رویدادهای خاص و مهم، به عنوان مثال، مطالب درباره‌ی کنفرانس‌ها یا رویدادهای جدید در حوزه‌ی فناوری.

15. تولید محتوای تولید کننده (Behind the Scenes) از فرآیند ساخت یک محصول یا خدمات:

ساخت محتوای تولید کننده (Behind the Scenes) از فرآیند ساخت یک محصول یا خدمات در قالب ویدیوها، پادکست‌ها یا تصاویر، به عنوان مثال، معرفی فرآیند ساخت یک نرم‌افزار جدید یا ارائه گزارش های زنده از فرآیند تولید یک محصول.

16. ترویج محصولات و خدمات با استفاده از محتوا: استفاده از محتوای جذاب و پویا برای ترویج محصولات و خدمات، به عنوان مثال، تهیه تصاویر و ویدئوهای تبلیغاتی یا نوشتن مقالات در مورد مزایای استفاده از یک محصول خاص.

17. ایجاد لیست‌های بهترین‌ها و پرطرفدارترین‌های حوزه خودتان: ساخت لیست‌های بهترین‌ها و پرطرفدارترین‌های حوزه‌ی شما با توضیحات کامل، به عنوان مثال، لیست بهترین نرم‌افزارهای تحلیل داده یا لیست پرطرفدارترین بازی‌های رایانه‌ای.

18. بررسی و تحلیل تحولات جدید در حوزه خودتان و ارائه حلول و پیشنهادات مفید: بررسی و تحلیل تحولات جدید در حوزه‌ی شما و ارائه حلول و پیشنهادات مفید، به عنوان مثال، گزارش‌های تحلیلی درباره‌ی فناوری‌های نوظهور و راهکارهای افزایش تولیدی.

19. استفاده از عکس‌های خلاقانه و جذاب برای جلب توجه: استفاده از عکس‌های خلاقانه و جذاب برای جلب توجه و ایجاد ارتباط با مخاطبین، به عنوان مثال، ساخت تصاویر با طراحی حرفه‌ای و مناسب با موضوع مطلب.

20. دانلود کتاب‌های الکترونیکی و نقد و بررسی آنها: دانلود کتاب‌های الکترونیکی و نوشتن نقد و بررسی آنها در قالب مطالب جذاب و دسته‌بندی شده، به عنوان مثال، نوشتن نقد و بررسی یک کتاب در حوزه‌ی تجارت الکترونیک.

0/5 (0 نظر)
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

آژانس کوچینگ تولید محتوا چیست؟

مزایای ویدئو مارکتینگ

اهمیت کوچینگ تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • بیزینس کوچینگ
  • بیزینس مستر
  • بیزینس مستری
  • تولید محتوا
  • دسته‌بندی نشده
  • دیجیتال مارکتینگ
  • سوشیال مدیا
  • عکاسی و فیلمبرداری
  • کسب و کار
  • کوچینگ
  • مقالات
  • وبلاگ
نوشته‌های تازه
  • بیزینس کوچینگ متخصصان عروس: مسیر رشد، برندسازی و قدرت هوش مصنوعی
  • ۱۰ بیزینس مستر برتر ایران
  • چهار ایده برای شروع بیزینس مستری
  • بیزینس کوچینگ صنعت عکاسی و فیلمبرداری
  • اهمیت کوچینگ بر کسب و کارهای صنعت عکاسی و فیلمبرداری
آکادمی پارامیس

آکادمی پارامیس با هدف توسعه و رشد مهارت‌های فردی و کسب و کار، به عنوان اولین آکادمی کوچینگ تولید محتوا  و برندینگ تأسیس شده است.

این آموزشگاه با برگزاری دوره‌های مختلف در زمینه تولید محتوا و برندینگ، به دنبال انجام مسئولیت اجتماعی خود در توسعه و رُشد افراد  وکسب و کارها است.

ارتباط با آکادمی پارامیس
  • گلستان-گرگان
  • 09011817787
  • paramisacademy@gmail.com
نماد اعتماد

© 2023 آکادمی پارامیس. تمامی حقوق محفوظ است

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت